In-Home Advertising

gets your brand into the heart of the home

Uw merk op de keukentafel.

In-Home advertising brengt uw merk in het hart van de huiskamer, daar waar de beslissingen genomen worden.  Uw campagne belandt rechtstreeks op de keukentafel. Wij openen voor u de deur, en helpen u bouwen aan een waardevolle en winstgevende relatie met de consument.

Uw campagne is pas relevant als u de consument juist benadert. Een verkeerde timing, foute plaats of onpersoonlijke boodschap zorgt ervoor dat uw campagne haar doel mist. Met In-Home Advertising en meer bepaald Direct Mails bent u trefzeker. Met een boodschap die op het lijf van uw doelgroep geschreven is, op het perfecte moment en de juiste locatie. Relevantie gegarandeerd.

In-Home Advertising is vertrouwenswekkend en speelt de emotionele kracht van het medium maximaal uit. De unieke ervaring, het persoonlijke gevoel en de tastbaarheid creëren een hoge emotionele impact, zeker op sleutelmomenten in ons leven. Door hier als merk gebruik van te maken, schept u een waardevol moment met de consument. De perfecte gelegenheid om uw relatie te versterken.

In-Home Advertising zet uw doelgroep aan tot actie. Ons medium heeft impact op uw verkoop, rechtstreeks of onrechtstreeks. Haal meer rendement uit uw reclamebudget, met In-Home Advertising in uw mediamix. Rendement dat we perfect kunnen meten.

Targeting en contextual marketing als antwoord op de mediaversnippering

Twee bureaus. Twee concepten. Twee antwoorden op de versnippering, de individualisering en de fragmentering die zo typisch zijn voor dit tijdperk van millennials. Het concept the best next action van...

Lees verder

Millennials. Wie zijn ze? Wat doen ze? Hoe bereik je ze?

Elke week duiken er nieuwe onderzoeksresultaten op over millennials, de generatie geboren tussen 1981 en 1995. Ze zijn en denken anders dan de generatie voor hen. Dat stelt adverteerders voor...

Lees verder

Hoe maak je van je merk een talkable brand?

Elk merk wil een talkable brand worden, maar waarom? ‘Word-of-mouth is al eeuwen de meest overtuigende communicatievorm’, zegt Katrien Merckx, Media Expert. ‘Toen ik onlangs een nieuwe bril...

Lees verder
Al onze Insights

Spring in a tin for Epsilon’s clients

Epsilon sent a Direct Mail that championed originality, inspired creativity, and won an award...
Lees verder

Nescafé’s In-Home Advertising campagne smaakt naar meer!

Awareness en trial van de samples waren de belangrijkste objectieven voor Nescafé, de goede smaak van de koffie zou de rest van het werk doen...
Lees verder

Before you experience amazing, hear amazing

People with money are hard to impress, and yet time and time again luxury brands have turned to good old Direct Mail to get through ...
Lees verder
Al onze Cases