Sparkle, the inspiration magazine

for communication agencies and advertisers

Sparkle nummer 9 is er!

In deze editie van Sparkle snijden we het thema technologie voor mens en merk aan. Ofwel: wat is impact van technologie op marketing en communicatie? Hoe kunnen we innoveren en tegelijk de menselijke emotie en beleving behouden? Zowel robot revolution, augemented reality, eyetracking, adblocking als sampling passeren de revue en we zoomen in op de rol van In-Home Advertising in dit geheel.

 

Veel leesplezier!

Ps: ontvangt u graag Sparkle op papier? Abonneer u dan snel via onderstaande button!

Download Sparkle 9

“>Abonneer u op Sparkle

Sparkle is het inspiratiemagazine voor communicatiebureaus en adverteerders dat we tweejaarlijks uitbrengen in samenwerking met Cypres, UBA, ACC en BAM. In dit magazine snijden we enkele hot topics aan, gekaderd door boeiende cases en interviews in een uitnodigende lay-out.

Ontvangt u graag de Sparkle bij u thuis?
Stuur uw contactgegevens naar sparkle@bpost.be

Heeft u een boeiend marketingverhaal te vertellen? Heb je een onderwerp/spreker/case/project dat interessant kan zijn voor Sparkle? Weet je als geen ander waar de hedendaagse marketeer van wakker ligt? Of ken je methoden die de business van onze lezers kunnen doen groeien?

Mail naar sparkle@bpost.be en vertel ons waarom uw verhaal in Sparkle thuishoort. Dan staat uw verhaal misschien in het volgende nummer.

Blader door onze vorige edities

Sparkle 1

June, 2014

Multichannel = multichallenge

Sparkle 2

October, 2014

Game changers

Sparkle 3

May, 2015

Experience marketing

Sparkle 4

November, 2015

Marketing in het tijdperk van de klant

Sparkle 5

June, 2016

Customer engagement

Sparkle 6

February, 2017

Insights & content marketing

Sparkle 7

July, 2017

Disruptieve innovatie